Молитва во царствии твоем

Подробное описание: Молитва во царствии твоем - с детальным описанием, специально для Вас!

Молитва во царствии твоем

Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши, во Царствии Твоем.

Блажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Блажени плачущии, яко тии утешатся.

Блажени кротции, яко тии наследят землю.

Снедию изведе из рая враг Адама: / Крестом же разбойника введе Христос в онь, / помяни мя, зовуща, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Покланяюся страстем Твоим, / славословлю и Воскресение со Адамом и разбойником, / со гласом светлым вопию Ти: / помяни мя Господи, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Распялся еси, безгрешне, / и во гробе положился еси волею, / но воскресл еси, яко Бог, / совоздвигнувый Себе Адама, / помяни мя, зовуща, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

Храм Твой телесный тридневным Воскресивый погребением, / со Адамом, и иже от Адама, воскресил еси, Христе Боже: / помяни нас, зовущих, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Мvроносицы приидоша, плачуща, / на гроб Твой Христе Боже, зело рано: / и в белых ризах обретоша Ангела седяща, / что ищете; зовуща. / Воскресе Христос, не рыдайте прочее.

Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

Видео (кликните для воспроизведения).

Апостоли Твои, Господи / на гору, аможе повелел еси им, пришедше Спасе, / и Тя видевше, поклонишася. / Ихже и послал еси во языки учити и крестити я.

Блаженна святых на 4, глас 8:

На 4: Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.

Не мечем землю нашу наследихом, / но десницею Твоею и мышцею Твоею, / и просвещением лица Твоего, / и святых Твоих слезами, / подвиги и поты, / кровьми и учении / отечество наше утвердися.

Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Егда отступихом от Тебе / и заповеди Твоя не сотворихом, / тогда отринул ны еси и низложил еси, / и паче всех язык умалихомся, / но пощади нас, Боже, Спасителю наш, / святых Твоих мольбами.

Слава: О Троице Пребожественная! / Возврати пленение наше, / уврачуй болезни и скорби наша, / воздвигни дух наш от лености и сна греховнаго, / да достойни будем отцев и братий наших, / подвиги своими / в земли нашей Имя Твое прославльших.

И ныне: Расточенныя собери, / отлученныя возврати, / отпадшия от веры Православныя паки обрати, / плачущия и скорбящия утеши, / земли нашея подвигшияся сокрушение исцели, Благодатная, / со святыми соотчичи нашими / Бога о нас умоляющи.

Тропарь воскресен, глас 1:

К амени запечатану от иудей / и воином стрегущим Пречистое Тело Твое, / воскресл еси тридневный, Спасе, / даруяй мирови жизнь. / Сего ради Силы Небесныя вопияху Ти, Жизнодавче: / слава Воскресению Твоему, Христе, / слава Царствию Твоему, / слава смотрению Твоему, едине Человеколюбче.

Тропарь святых, глас 8:

Я коже плод красный Твоего спасительнаго сеяния, / земля Российская приносит Ти, Господи, вся святыя, в той просиявшия. / Тех молитвами в мире глубоце / Церковь и страну нашу Богородицею соблюди, Многомилостиве.

Кондак воскресен, глас 1. Подобен: Егда приидеши:

В оскресл еси, яко Бог, из гроба во славе, / и мир совоскресил еси; / и естество человеческое яко Бога воспевает Тя, и смерть исчезе; / Адам же ликует, Владыко; / Ева ныне от уз избавляема радуется, зовущи: / Ты еси, Иже всем подая, Христе, воскресение.

Кондак святых, глас 3. Подобен: Дева днесь:

Д несь лик святых, в земли нашей Богу угодивших, предстоит в Церкви / и невидимо за ны молится Богу. / Ангели с ним славословят, / и вси святии Церкве Христовы ему спразднуют, / о нас бо молят вси купно / Превечнаго Бога.

Прокимен воскресен, глас 1:

Буди, Господи, милость Твоя на нас, / якоже уповахом на Тя. Стих: Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Прокимен святых, глас 7: Честна пред Господем / смерть преподобных Его.

К Римляном послания святаго Апостола Павла чтение.
[Зачало 81 от полу. Рим. 2, 10 – 16.]

Братие, слава и честь и мир всякому делающему благое, иудееви же прежде и еллину. Несть бо на лица зрения у Бога. Елицы бо беззаконно согрешиша, беззаконно и погибнут: и елицы в законе согрешиша, законом суд приимут. Не слышателие бо закона праведни пред Богом, но творцы закона, сии оправдятся. Егда бо языцы, не имуще закона, естеством законная творят: сии, закона не имуще, сами себе суть закон. Иже являют дело законное написано в сердцах своих, спослушествующи им совести, и между собою помыслом осуждающым или отвещающым, в день, егда судит Бог тайная человеком, по благовестию моему, Иисусом Христом.

И святых, ко Евреем. [Зачало 330. Евр. 11, 33 – 12, 2.]

Братие, святии вси верою победиша царствия, содеяша правду, получиша обетования, заградиша уста львов, угасиша силу огненную, избегоша острея меча, возмогоша от немощи, быша крепцы во бранех, обратиша в бегство полки чужих. Прияша жены от воскресения мертвыя своя: инии же избиени быша, не приемше избавления, да лучшее воскресение улучат: друзии же руганием и ранами искушение прияша, еще же и уз и темниц. Камением побиени быша, претрени быша, искушени быша, убийством меча умроша, проидоша в милотех, и в козиях кожах, лишени, скорбяще, озлоблени. Ихже не бе достоин [весь] мир, в пустынях скитающеся, и в горах, и в вертепах, и в пропастех земных. И сии вси послушествовани бывше верою, не прияша обетования, Богу лучшее что о нас предзревшу, да не без нас совершенство приимут. Темже убо и мы, толик имуще облежащь нас облак свидетелей, гордость всяку отложше, и удобь обстоятельный грех, терпением да течем на предлежащий нам подвиг, взирающе на начальника веры и совершителя Иисуса.

Аллилуиа, глас 1:

Бог даяй отмщение мне, и покоривый люди под мя. Стих: Величаяй спасения царева, и творяй милость христу своему Давиду, и семени Его до века.

И святых. Стих: Веселитеся о Господе, и радуйтеся, праведнии.

Евангелие воскресное рядовое, от Матфея, зачало 9. [Мф. 4, 18 – 23.]

Во время оно, ходя Иисус при мори Галилейстем, виде два брата, Симона глаголемаго Петра, и Андрея брата его, вметающа мрежи в море, беста бо рыбаря. И глагола има: грядита по Мне, и сотворю вы ловца человеком. Она же абие оставльша мрежи, по Нем идоста. И прешед оттуду, виде ина два брата, Иакова Зеведеева, и Иоанна брата его, в корабли с Зеведеом отцем ею, завязующа мрежи своя, и воззва я. Она же абие оставльша корабль и отца своего, по нем идоста. И прохождаше всю Галилею Иисус, учя на сонмищах их и проповедая Евангелие Царствия, исцеляя всяк недуг и всяку язю в людех.

Читайте так же:  Какую молитву читать от сглаза

И святых, Евангелие от Матфея, зачало 10. [Мф. 4, 25 – 5, 12.]

Во время оно, по Иисусе идоша народи мнози от Галилеи и десяти град, и от Иерусалима и Иудеи, и со oнаго полу Иoрдана.

Узрев же народы, взыде на гору: и седшу Eму, приступиша к Нему ученицы Eго. И отверз уста Своя, учаше их, глаголя: блажени нищии духом, яко тех eсть Царствие Небесное. Блажени плачущии, яко тии утешатся. Блажени кротцыи, яко тии наследят землю. Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся. Блажени милостивии, яко тии помиловани будут. Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят. Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся. Блажени изгнани правды ради, яко тех eсть Царствие Небесное. Блажени eсте, eгда поносят вам, и ижденут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще, Менe ради. Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Причастен воскресен:

Хвалите Господа с Небес, хвалите Его в вышних. И святых: Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала. Аллилуиа. [Трижды.]

Молитва во царствии твоем

Во Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши, во Царствии Твоем.

Блажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Блажени плачущии, яко тии утешатся.

Блажени кротции, яко тии наследят землю.

Снедию изведе из рая враг Адама: / Крестом же разбойника введе Христос в онь, / помяни мя, зовуща, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Покланяюся страстем Твоим, / славословлю и Воскресение со Адамом и разбойником, / со гласом светлым вопию Ти: / помяни мя Господи, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Распялся еси, безгрешне, / и во гробе положился еси волею, / но воскресл еси, яко Бог, / совоздвигнувый Себе Адама, / помяни мя, зовуща, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

Храм Твой телесный тридневным Воскресивый погребением, / со Адамом, и иже от Адама, воскресил еси, Христе Боже: / помяни нас, зовущих, / егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Мvроносицы приидоша, плачуща, / на гроб Твой Христе Боже, зело рано: / и в белых ризах обретоша Ангела седяща, / что ищете; зовуща. / Воскресе Христос, не рыдайте прочее.

Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

Апостоли Твои, Господи / на гору, аможе повелел еси им, пришедше Спасе, / и Тя видевше, поклонишася. / Ихже и послал еси во языки учити и крестити я.

Блаженны святых на 4, глас 8:

На 4: Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще Мене ради.

Не мечем нашим землю нашу наследихом, / но десницею Твоею и мышцею Твоею, / и просвещением лица Твоего, / и святых Твоих слезами, / подвиги и поты, / кровьми и учении / отечество наше утвердися.

Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Егда отступихом от Тебе / и заповеди Твоя преступихом, / тогда отринул еси ны и низложил еси ны, / и паче всех язык умалихомся, / но пощади нас, Боже, Спасителю наш, / святых Твоих мольбами.

Слава, Троичен: О Троице Пребожественная, / уврачуй болезни и скорби наша, / воздвигни дух наш от лености и сна греховнаго, / да достойни будем отец и братий наших, / подвиги своими / в земли нашей Имя Твое прославльших.

И ныне, Богородичен: Расточенныя собери, / отлученныя возврати, / отпадшия от веры Православныя обрати, / плачущия и скорбящия утеши, / земли нашея подвигшияся сокрушение исцели, Благодатная, / со святыми соотчичи нашими / Бога о нас умоляющи.

Тропарь воскресен, глас 1:

К амени запечатану от иудей / и воином стрегущим Пречистое Тело Твое, / воскресл еси тридневный, Спасе, / даруяй мирови жизнь. / Сего ради Силы Небесныя вопияху Ти, Жизнодавче: / слава Воскресению Твоему, Христе, / слава Царствию Твоему, / слава смотрению Твоему, едине Человеколюбче.

И святых тропарь, глас 8:

Я коже плод красный Твоего спасительнаго сеяния, / земля Российская приносит Ти, Господи, вся святыя, в той просиявшия. / Тех молитвами в мире глубоце / Церковь и страну нашу Богородицею соблюди, Многомилостиве.

Ин тропарь святых, глас 4:

И ерусалима Вышняго гражданы, / от земли нашея возсиявшия / и Богу во всяцем чину и всяким подвигом угодившия, / приидите, воспоим, вернии: / о всеблаженнии земли Российския заступницы, / молитеся ко Господу, / да помилует сию от гнева Своего, / исцеляя сокрушение ея, / и верныя люди Своя утешит.

Кондак воскресен, глас 1. Подобен: Егда приидеши:

В оскресл еси, яко Бог, из гроба во славе, / и мир совоскресил еси; / и естество человеческое яко Бога воспевает Тя, и смерть исчезе; / Адам же ликует, Владыко; / Ева ныне от уз избавляема радуется, зовущи: / Ты еси, Иже всем подая, Христе, воскресение.

Кондак святых, глас 3. Подобен: Дева днесь:

Д несь лик святых, в земли нашей Богу угодивших, предстоит в Церкви / и невидимо за ны молится Богу. / Ангели с ним славословят, / и вси святии Церкве Христовы ему спразднуют, / о нас бо молят вси купно / Превечнаго Бога.

Прокимен, глас 1:

Буди, Господи, милость Твоя на нас, / якоже уповахом на Тя. Стих: Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Прокимен святых, глас 4:

Святым, иже суть на земли Его, / удиви Господь вся хотения Своя в них.

Апостол к Римляном, зачало 81 (от полу). [Рим. 2, 10 – 16]:

Братие, слава и честь и мир всякому делающему благое, иудееви же прежде и еллину. Несть бо на лица зрения у Бога. Елицы бо беззаконно согрешиша, беззаконно и погибнут: и елицы в законе согрешиша, законом суд приимут. Не слышателие бо закона праведни пред Богом, но творцы закона, сии оправдятся. Егда бо языцы, не имуще закона, естеством законная творят: сии, закона не имуще, сами себе суть закон. Иже являют дело законное написано в сердцах своих, спослушествующи им совести, и между собою помыслом осуждающым или отвещающым, в день, егда судит Бог тайная человеком, по благовестию моему, Иисусом Христом.

И святым,
Апостол ко Евреом, зачало 330. [Евр. 11, 33 – 12, 2]:

Братие, святии вси верою победиша царствия, содеяша правду, получиша обетования, заградиша уста львов, угасиша силу огненную, избегоша острея меча, возмогоша от немощи, быша крепцы во бранех, обратиша в бегство полки чужих. Прияша жены от воскресения мертвыя своя: инии же избиени быша, не приемше избавления, да лучшее воскресение улучат: друзии же руганием и ранами искушение прияша, еще же и уз и темниц. Камением побиени быша, претрени быша, искушени быша, убийством меча умроша, проидоша в милотех, и в козиях кожах, лишени, скорбяще, озлоблени. Ихже не бе достоин [весь] мир, в пустынях скитающеся, и в горах, и в вертепах, и в пропастех земных. И сии вси послушествовани бывше верою, не прияша обетования, Богу лучшее что о нас предзревшу, да не без нас совершенство приимут. Темже убо и мы, толик имуще облежащь нас облак свидетелей, гордость всяку отложше, и удобь обстоятельный грех, терпением да течем на предлежащий нам подвиг, взирающе на начальника веры и совершителя Иисуса.

Или ин Апостол святым,
к Колоссаем, зачало 256 от полу. [Кол. 2, 20 – 3, 3]:

Братие, аще умросте со Христом от стихий мiра, почто аки живуще в мiре стязаетеся? Не коснися, ниже вкуси, ни осяжи; яже суть вся во истление употреблением, по заповедем и учением человеческим; яже суть слово убо имуще премудрости в самовольней службе, и смиреномудрии и непощадении тела, не в чести коей к сытости плоти.

Аще убо воскреснусте со Христом, вышних ищите, идеже есть Христос одесную Бога седя; горняя мудрствуйте, а не земная. Умросте бо, и живот ваш сокровен есть со Христом в Бозе.

Аллилуиа, глас 1:

Бог даяй отмщение мне, и покоривый люди под мя. Стих: Величаяй спасения царева, и творяй милость христу своему Давиду, и семени Его до века.

И святых, глас 4:

Стих: Боже, ушима нашима услышахом, и отцы наши возвестиша нам. Стих: Спасл еси нас от стужающих нам и ненавидящих нас посрамил еси.

Евангелие от Матфея, зачало 9. [Мф. 4, 18 – 23]:

Во время оно, ходя Иисус при мори Галилейстем, виде два брата, Симона глаголемаго Петра, и Андрея брата его, вметающа мрежи в море, беста бо рыбаря. И глагола има: грядита по Мне, и сотворю вы ловца человеком. Она же абие оставльша мрежи, по Нем идоста. И прешед оттуду, виде ина два брата, Иакова Зеведеева, и Иоанна брата его, в корабли с Зеведеом отцем ею, завязующа мрежи своя, и воззва я. Она же абие оставльша корабль и отца своего, по нем идоста. И прохождаше всю Галилею Иисус, учя на сонмищах их и проповедая Евангелие Царствия, исцеляя всяк недуг и всяку язю в людех.

И святым,
Евангелие от Матфея, зачало 10. [Мф. 4, 25 – 5, 12]:

Во время оно, по Иисусе идоша народи мнози от Галилеи и десяти град, и от Иерусалима и Иудеи, и со oнаго полу Иoрдана.

Узрев же народы, взыде на гору: и седшу Eму, приступиша к Нему ученицы Eго. И отверз уста Своя, учаше их, глаголя: блажени нищии духом, яко тех eсть Царствие Небесное. Блажени плачущии, яко тии утешатся. Блажени кротцыи, яко тии наследят землю. Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся. Блажени милостивии, яко тии помиловани будут. Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят. Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся. Блажени изгнани правды ради, яко тех eсть Царствие Небесное. Блажени eсте, eгда поносят вам, и ижденут, и рекут всяк зол глагол на вы лжуще, Менe ради. Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Или ин Евангелие святым,
от Луки, зачало 67. [Лк. 12, 32 – 40]:

Рече Господь: не бойся, малое стадо, яко благоизволи Отец ваш дати вам Царство. Продадите имения ваша и дадите милостыня; сотворите себе влагалища неветшающа, сокровище неоскудеемо на Небесех, идеже тать не приближается, ни моль растлевает. Идеже бо есть сокровище ваше, ту и сердце ваше будет. Да будут чресла ваша препоясана, и светильницы горящии. И вы подобни человеком чающим господа своего, когда возвратится от брак, да пришедшу и толкнувшу, абие отверзут ему. Блажени раби тии, ихже пришед господь обрящет бдяща. Аминь, глаголю вам, яко препояшется и посадит их, и минув послужит им. И аще приидет во вторую стражу, любо в третию стражу приидет, и обрящет их тако, блажени суть раби тии. Се же ведите, яко аще бы ведал господин храмины, в кий час тать приидет, бдел убо бы, и не бы дал подкопати дому своего. И вы убо будите готови, яко воньже час не мните, сын человеческий приидет.

Причастен воскресен:

Хвалите Господа с Небес, хвалите Его в вышних. И святых: Благоволит Господь в людех Своих и вознесет кроткия во спасение.

Молитва во царствии твоем

Царю Небесный, Утешителю, Душе истины, Иже везде сый и вся исполняяй, Сокровище благих и жизни Подателю, прииди и вселися в ны, и очисти ны от всякия скверны, и спаси, Блаже, души наша.

Пресвятая Троице, помилуй нас; Господи, очисти грехи наша; Владыко, прости беззакония наша; Святый, посети и исцели немощи наша, имене Твоего ради.

Отче наш, Иже еси на небесех! Да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

Верую во единаго Бога Отца, Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век; Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы, и вочеловечшася. Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.

Богородице Дево, радуйся, Благодатная Марие, Господь с Тобою; благословена Ты в женах и благословен Плод чрева Твоего, яко Спаса родила еси душ наших.

Достойно есть яко воистинну блажити Тя, Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего. Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем.

Воскресение Христово видевше, поклонимся Святому Господу Иисусу, единому безгрешному. Кресту Твоему покланяемся, Христе, и святое Воскресение Твое поем и славим: Ты бо еси Бог наш, разве Тебе иного не знаем, имя Твое именуем. Приидите, вси вернии, поклонимся Святому Христову Воскресению: се бо прииде Крестом радость всему миру. Всегда благословяще Господа, поем Воскресение Его: распятие бо претерпев, смертию смерть разруши.

Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.

Припев: Честнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

Яко призре на смирение рабы Своея, се бо отныне ублажат Мя вси роди.

Яко сотвори Мне величие Сильный, и свято имя Его, и милость Его в роды родов боящимся Его.

Сотвори державу мышцею Своею, расточи гордыя мыслию сердца их.

Низложи сильныя со престол, и вознесе смиренныя; алчущия исполни благ, и богатящияся отпусти тщи.

Восприят Израиля отрока Своего, помянути милости, якоже глагола ко отцем нашим, Аврааму и семени его даже до века.

Ныне отпущаеши раба Твоего, Владыко, по глаголу Твоему с миром; яко видеста очи мои спасение Твое, еже еси уготовал пред лицем всех людей, свет во откровение языков, и славу людей Твоих Израиля.

Читать онлайн “Текст Праздничной минеи на церковнославянском языке” – RuLit – Страница 110

Во Ца́рствии Твое́м помяни́ нас, Го́споди, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

Блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Блаже́ни пла́чущии, я́ко ти́и уте́шатся.

Блаже́ни кро́тции, я́ко ти́и насле́дят зе́млю.

Блаже́ни а́лчущии и жа́ждущии пра́вды, я́ко ти́и насы́тятся.

Блаже́ни ми́лостивии, я́ко ти́и поми́ловани бу́дут.

Блаже́ни чи́стии се́рдцем, я́ко ти́и Бо́га у́зрят.

Блаже́ни миротво́рцы, я́ко ти́и сы́нове Бо́жии нареку́тся.

Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят вам, и изжену́т, и реку́т всяк зол глаго́л на вы, лжу́ще Мене́ ра́ди.

Ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда ва́ша мно́га на Небесе́х.

Не глаголем же на блаженнах песней, яже в Минеи, ни Апостола, ни Евангелия.

Помяни́ нас, Го́споди, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

Помяни́ нас, Влады́ко, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

Помяни́ нас, Святы́й, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

Лик Небе́сный пое́т Тя и глаго́лет: Свят, Свят, Свят Госпо́дь Савао́ф, испо́лнь Не́бо и земля́ сла́вы Твоея́.

Приступи́те к Нему́ и просвети́теся, и ли́ца ва́ша не постыдя́тся.

Видео (кликните для воспроизведения).

Лик Небе́сный пое́т Тя и глаго́лет: Свят, Свят, Свят Госпо́дь Савао́ф, испо́лнь Не́бо и земля́ сла́вы Твоея́.

Лик святы́х А́нгел и Арха́нгел / со все́ми Небе́сными си́лами пое́т Тя и глаго́лет: / Свят, Свят, Свят Госпо́дь Савао́ф, / испо́лнь Не́бо и земля́ сла́вы Твоея́.

Исповедание Православныя веры, Перваго Собора.

(Аще есть Литургия, зде не глаголем, но по И ныне, глаголем: Ослаби, остави: и прочая.)

Ве́рую во Еди́наго Бо́га Отца́ Вседержи́теля, Творца́ Не́бу и земли́, ви́димым же всем и неви́димым. И во Еди́наго Го́спода Иису́са Христа́, Сы́на Бо́жия, Единоро́днаго, И́же от Отца́ рожде́ннаго пре́жде всех век. Све́та от Све́та, Бо́га и́стинна от Бо́га и́стинна, рожде́нна, не сотворе́нна, Единосу́щна Отцу́, И́мже вся бы́ша. Нас ра́ди челове́к, и на́шего ра́ди спасе́ния сше́дшаго с Небе́с, и воплоти́вшагося от Ду́ха Свя́та и Мари́и Де́вы, и вочелове́чшася. Распя́таго же за ны при Понти́йстем Пила́те, и страда́вша, и погребе́нна, и воскре́сшаго в тре́тий день, по писа́нием. И возше́дшаго на Небеса́, и седя́ща одесну́ю Отца́. И па́ки гряду́щаго со сла́вою суди́ти живы́м и ме́ртвым, Его́же Ца́рствию не бу́дет конца́.

И в Ду́ха Свята́го, Го́спода Животворя́щаго, И́же от Отца́ исходя́щаго, И́же со Отце́м и Сы́ном спокланя́ема и ссла́вима глаго́лавшаго проро́ки. Во еди́ну Святу́ю, Собо́рную и Апо́стольскую Це́рковь. Испове́дую еди́но Креще́ние во оставле́ние грехо́в. Ча́ю воскресе́ния ме́ртвых и жи́зни бу́дущаго ве́ка, ами́нь.

Осла́би, оста́ви, прости́, Бо́же, прегреше́ния на́ша, во́льная и нево́льная, / я́же в сло́ве и в де́ле, / я́же в ве́дении и не в ве́дении, / я́же во дни и в нощи́, / я́же во уме́ и в помышле́нии, / вся нам прости́, я́ко Благ и Человеколю́бец.

Де́ва днесь Преве́чное Сло́во / в верте́пе гряде́т роди́ти неизрече́нно: / лику́й, вселе́нная, услы́шавши, / просла́ви со А́нгелы и па́стырьми / хотя́щаго яви́тися Отроча́ Мла́до, Преве́чнаго Бо́га.

Го́споди, поми́луй, 40.

Таже молитву сию:

Всесвята́я Тро́ице, / Единосу́щная Держа́во, / Неразде́льное Ца́рство, / всех благи́х Вина́: / благоволи́ же и о мне, гре́шнем, / утверди́, вразуми́ се́рдце мое́ / и всю мою́ отыми́ скве́рну. / Просвети́ мою́ мысль, / да вы́ну сла́влю, пою́, и покланя́юся, и глаго́лю: / Еди́н Свят, Еди́н Госпо́дь, Иису́с Христо́с / во сла́ву Бо́га Отца́, ами́нь.

Таже, Досто́йно есть: И отпуст дне. И бывает росход до часа вечерняго. Вечерня же бывает с Литургиею Василия Великаго во свое время. Псалом же, Благословлю́ Го́спода: глаголем на Литургии по заамвонной молитве.

Аще же несть литургии, глаголем зде:

Бу́ди И́мя Госпо́дне благослове́но от ны́не и до ве́ка. (3)

Сла́ва, и ны́не: псалом 33:

Чин изобразительных

В не Великой Четыредесятницы, по окончании шестого (или девятого) часа, читаются псалмы:

Б лагослови, душе моя, Господа, благословен еси Господи.

П салом 102

Б лагослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя имя святое Его. Благословен еси, Господи.

С лава Отцу, и Сыну, и Святому Духу.

П салом 145

Х вали, душе моя, Господа. Восхвалю Господа в животе моем, пою Богу моему, дондеже есмь. Не надейтеся на князи, на сыны человеческия, в нихже несть спасения. Изыдет дух eго и возвратится в землю свою. В той день погибнут вся помышления eго. Блажен, eмуже Бог Иаковль Помощник его, упование eго на Господа Бога своего, сотворшаго небо и землю, море и вся, яже в них, хранящаго истину в век, творящаго суд обидимым, дающаго пищу алчущим. Господь решит окованныя. Господь умудряет слепцы. Господь возводит низверженныя. Господь любит праведники. Господь хранит пришельцы, сира и вдову приимет и путь грешных погубит. Воцарится Господь во век, Бог твой, Сионе, в род и род.

И ныне и присно и во веки веков. Аминь.

Е динородный Сыне и Слове Божий, Безсмертен Сый и изволивый спасения нашего ради воплотитися от Святыя Богородицы и Приснодевы Марии, непреложно вочеловечивыйся, распныйся же, Христе Боже, смертию смерть поправый, Един Сый Святыя Троицы, спрославляемый Отцу и Святому Духу, спаси нас.

В Великую же Четыредесятницу псалмы не читаются, но по молитве 9 часа хор: В о Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши, во Царствии Твоем. И поются Блаженны на глас 8, с припевом: П омяни нас, Господи, егда приидеши, во Царствии Твоем.

В о Царствии Твоем помяни нас, Господи, егда приидеши, во Царствии Твоем.

Б лажени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Б лажени плачущии, яко тии утешатся.

Б лажени кротции, яко тии наследят землю.

Б лажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Б лажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Б лажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

Б лажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Б лажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

Б лажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы, лжуще Мене ради.

Р адуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на Небесех.

Е сли не Четыредесятница: Слава, и ныне:

В Великую же Четыредесятницу хор протяжно поет :

П омяни нас, Господи, егда приидеши, во Царствии Твоем.

П омяни нас, Владыко, егда приидеши, во Царствии Твоем.

П омяни нас, Святый, егда приидеши, во Царствии Твоем.

В конце каждого стиха совершается земной поклон.

Е сли нет литургии возглашается прокимен и читаем Апостол и Евангелие.

Д алее чтец: Л ик Небесный поет Тя и глаголет: Свят, Свят, Свят Господь Саваоф, исполнь Небо и земля славы Твоея.

С тих: П риступите к Нему и просветитеся, и лица ваша не постыдятся.

Л ик Небесный поет Тя и глаголет: Свят, Свят, Свят Господь Саваоф, исполнь Небо и земля славы Твоея.

С лава: Л ик святых Ангел и Архангел со всеми Небесными силами поет Тя и глаголет: Свят, Свят, Свят Господь Саваоф, исполнь Небо и земля славы Твоея.

Е сли нет литургии:

В ерую во единаго Бога Отца Вседержителя, Творца небу и земли, видимым же всем и невидимым. И во единаго Господа Иисуса Христа, Сына Божия, Единороднаго, Иже от Отца рожденнаго прежде всех век. Света от Света, Бога истинна от Бога истинна, рожденна, несотворенна, единосущна Отцу, Имже вся быша. Нас ради человек и нашего ради спасения сшедшаго с небес и воплотившагося от Духа Свята и Марии Девы и вочеловечшася. Распятаго же за ны при Понтийстем Пилате, и страдавша, и погребенна. И воскресшаго в третий день по Писанием. И возшедшаго на Небеса, и седяща одесную Отца. И паки грядущаго со славою судити живым и мертвым, Егоже Царствию не будет конца. И в Духа Святаго, Господа, Животворящаго, Иже от Отца исходящаго, Иже со Отцем и Сыном спокланяема и сславима, глаголавшаго пророки. Во едину Святую, Соборную и Апостольскую Церковь. Исповедую едино крещение во оставление грехов. Чаю воскресения мертвых, и жизни будущаго века. Аминь.

О слаби, остави, прости, Боже, прегрешения наша, вольная и невольная, яже в слове и в деле, яже в ведении и не в ведении, яже во дни и в нощи, яже во уме и в помышлении, вся нам прости, яко Благ и Человеколюбец.

О тче наш, Иже еси на Небесех, да святится имя Твое, да приидет Царствие Твое, да будет воля Твоя, яко на Небеси и на земли. Хлеб наш насущный даждь нам днесь; и остави нам долги наша, якоже и мы оставляем должником нашим; и не введи нас во искушение, но избави нас от лукаваго.

И ерей : Я ко Твое есть Царство:

З атем в праздничные дни читается кондак праздника; если также празднуется и память святого, то сначала читается кондак ему, затем – Слава, и ныне: праздника. В дни непраздничные и в посты, когда поется “Аллилуия”, сначала читается кондак Преображения или храма (если храм Господский), затем дня седмицы, святого храма, святого дневного, и далее:

С лава: С о святыми упокой, Христе:

И ныне: П редстательство христиан: или храма Богородицы.

К ондак Преображения, глас 7:

Н а горе преобразился еси, и якоже вмещаху ученицы Твои, славу Твою, Христе Боже, видеша, да егда Тя узрят распинаема, страдание убо уразумеют вольное, мiрови же проповедят, яко Ты еси воистинну Отчее сияние.

В о все дни, кроме субботы:

С лава, глас 8: С о святыми упокой Христе, души раб Твоих, идеже несть болезнь, ни печаль, ни воздыхание, но жизнь безконечная.

И ныне, глас 6: П редстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари, яко Благая, на помощь нас, верно зовущих Ти: ускори на молитву и потщися на умоление, предстательствующи присно, Богородице, чтущих Тя.

С лава , глас 8: С о святыми упокой Христе, души раб Твоих, идеже несть болезнь, ни печаль, ни воздыхание, но жизнь безконечная.

И ныне , мученичен, глас 8:

Я ко начатки естества, Насадителю твари, вселенная приносит Ти, Господи, богоносныя мученики, тех молитвами в мире глубоце Церковь Твою, жительство Твое, Богородицею соблюди, Многомилостиве.

Е сли Великая Четыредесятница:

Г осподи, помилуй (40 раз) . Слава, и ныне:

Ч естнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу, Тя величаем.

И менем Господним благослови, отче.

И ерей: Б оже, ущедри ны и благослови ны, просвети лице Твое на ны и помилуй ны.

И молитва св. Ефрема Сирина с 16 поклонами:

Г осподи и Владыко живота моего, дух праздности, уныния, любоначалия, и празднословия не даждь ми. (Земной поклон)

Д ух же целомудрия, смиренномудрия, терпения, и любве, даруй ми рабу Твоему. (Земной поклон)

Е й, Господи Царю, даруй ми зрети моя прегрешения, и не осуждати брата моего, яко благословен еси во веки веков, аминь. (Земной поклон)

Т акже 12 поясных поклонов с молитвой: Б оже, очисти мя грешнаго.

И снова всю молитву: Г осподи и Владыко живота моего: И один земной поклон.

Е сли нет литургии Преждеосвященных Даров, то начинаем вечерню: П риидите, поклонимся: (Трижды)

И 103-й псалом: Б лагослови душе моя Господа:

Е сли совершаем литургию Преждеосвященных Даров, то после поклонов:

Т рисвятое. Пресвятая Троице: Отче наш:

И ерей: Я ко Твое есть Царство:

Ч тец: А минь. Господи, помилуй. (12 раз)

И молитву: В сесвятая Троице: (смотри ниже).

И ерей: П ремудрость.

Л ик: Д остойно есть яко воистинну блажити Тя, Богородицу, Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего.

И ерей: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Л ик: Ч естнейшую Херувим и славнейшую без сравнения Серафим, без истления Бога Слова рождшую, сущую Богородицу Тя величаем (великий поклон).

И ерей: С лава Тебе, Христе Боже, упование наше, слава Тебе.

Л ик: С лава, и ныне: Господи, помилуй. (Трижды) Благослови.

И отпуст. (После отпуста начинаем Литургию)

Е сли нет Четыредесятницы, то после кондаков:

Г осподи, помилуй. (12 раз)

М олитва: В сесвятая Троице, Единосущная Державо, Нераздельное Царство, всех благих Вина: благоволи же и о мне, грешнем, утверди, вразуми сердце мое и всю мою отыми скверну. Просвети мою мысль, да выну славлю, пою, и покланяюся, и глаголю: Един Свят, Един Господь, Иисус Христос во славу Бога Отца, аминь.

Б уди имя Господне благословено от ныне и до века. (Трижды)

П салом 33

И ерей: П ремудрость.

Л ик: Д остойно есть яко воистинну блажити Тя, Богородицу, / Присноблаженную и Пренепорочную и Матерь Бога нашего.

И ерей: П ресвятая Богородице, спаси нас.

Л ик: Ч естнейшую Херувим / и славнейшую без сравнения Серафим, / без истления Бога Слова рождшую, / сущую Богородицу, Тя величаем.

И ерей: С лава Тебе, Христе Боже, упование наше, слава Тебе.

Л ик: С лава, и ныне: Господи, помилуй. (Трижды) Благослови.

С вященник произносит отпуст, на котором поминает святых дня.

«Помяни мя, Господи, во Царствии Твоем»

10 марта, в Родительскую субботу, иерей Николай Овсянников совершил Божественную литургию и панихиду в храме святых равноапостольных Мефодия и Кирилла, учителей Словенских. Во время Великого поста христиане поминают усопших, осознавая через личное раскаяние свою греховную сущность. В душе должна появиться глубокая вера в Господа, как это случилось с разбойником, который был распят по правую сторону от Спасителя. Живые и усопшие напоминают своей жизнью двух разбойников. Один из них отверг Христа и не поверил в Царствие Небесное, а другой покаялся, признав свою вину, и первым вошел в Божие Царство вместе с распятым Христом. Вот почему перед Причастием мы повторяем слова молитвы: «Ни лобзание Тебе дам, яко Иуда, но яко разбойник исповедую Тя: помяни мя, Господи, во Царствии Твоем». Господь молится за всех нас, но будущая участь человеческой души решается на земле.

Иерей Николай Овсянников в своем пастырском слове отметил, что Крест является для нас напоминанием о жертве, принесённой Христом во спасение людей.

«Во имя Отца и Сына и Святаго Духа!

Дорогие братья и сестры, сегодня Святая Церковь в дни Великого поста призывает нас вспомнить о тех, кто ушел в мир иной. Через сугубую молитву о упокоении душ усопших мы должны задуматься и над своей участью, которая нас ожидает после смерти. Во-первых, Родительская суббота дает возможность живым помочь сродникам, ожидающим лучшего места в загробном мире. Поэтому мы просим у Бога о прощении грехов усопших, чтобы они могли лицезреть Спасителя и вошли в Небесное Царствие после Страшного Суда. Во-вторых, Родительская суббота напоминает всем нам о том, что каждый из нас тоже окажется в таком же положении, как и наши усопшие сродники. Земная жизнь прервется внезапно, и мы не знаем, когда это произойдет, но нам придется отвечать перед Господом за прожитую жизнь. Что мы сделали доброго? Почему проходили мимо и не помогали ближнему? Зачем обижали людей и копили грехи, нарушая волю Божию? На том свете нашим душам за все придется ответить перед Богом. Для верующего человека родительская суббота — это не просто помин. Мы должны всегда помнить о собственном смертном часе, озираться на прошлое, очищая свои души от страстей и прегрешений.

Сегодня вечером во время всенощного бдения мы будем поклоняться Честному Животворящему Кресту. В середине Великого поста всегда в храмах выносится Крест, чтобы люди могли задуматься, ради чего мы живем в этом мире и для чего должны должны исполнять заповеди Христа. Святая Церковь еще раз каждому христианину напоминает о подлинном смысле Великого поста, и мы будем просить перед Крестом о даровании нам сил для исправления своей грешной жизни. Храни вас Господь и Матерь Божия! Аминь».

Молитва во царствии твоем
Оценка 5 проголосовавших: 1