Валаам благодарственные молитвы

Подробное описание: Валаам благодарственные молитвы - с детальным описанием, специально для Вас!

Молитвослов Полная Псалтирь (Валаам)

Текст песни “Молитвослов — Полная Псалтирь (Валаам)”

Псалмы Давидовы или Псалтирь – это одна из книг Библии. Псалмы являются неотъемлемой частью богослужения в храме и молитвенного правила православных христиан. В псалмах ярко выражены многие чувства и переживания человека: покаяние и смирение, сознание своего не достоинства перед величием Божьим, благодарение за Его великие милости, надежда на милосердие Вседержителя и взывание к Нему о помощи. Монашеский хор прекрасно передает эти чувства слушателям. Полное последование чтения Псалтыри, состоящей из 20 частей или кафизм, а также тропари и молитвы, которые поются и читаются между кафизмами.

Содержание
Диск 1
01. Начало обычное
02. Тропари (глас 6)
03. Господи, помилуй (40)
04. Молитва
05. Кафизма 1
06. Тропари (глас 1)
07. Молитва
08. Кафизма 2
09. Тропари (глас 2)
10. Молитва
11. Кафизма 3
12. Тропари (глас 3)
13. Молитва
14. Кафизма 4
15. Тропари (глас 7)
16. Молитва
Диск 2
17. Кафизма 5
18. Тропари (глас 5)
19. Молитва
20. Кафизма 6
21. Тропари (глас 3)
22. Молитва
23. Кафизма 7
24. Тропари (глас 5)
25. Молитва
26. Кафизма 8
27. Тропари (глас 5)
28. Молитва
Диск 3
29. Кафизма 9
30. Тропари (глас 6)
31. Молитва
32. Кафизма 10
33. Тропари (глас 6)
34. Молитва
35. Кафизма 11
36. Тропари (глас 7)
37. Молитва
38. Кафизма 12
39. Тропари (глас 7)
40. Молитва
Диск 4
41. Кафизма 13
42. Тропари (глас 8)
43. Молитва
44. Кафизма 14
45. Тропари (глас 8)
46. Молитва
47. Кафизма 15
48. Тропари (глас 1)
49. Молитва
50. Кафизма 16
51. Тропари (глас 1)
52. Молитва
Диск 5
53. Кафизма 17
54. Тропари (глас 2)
55. Молитва
56. Кафизма 18
57. Тропари (глас 2)
58. Молитва
59. Кафизма 19
60. Тропари (глас 7)
61. Молитва
62. Кафизма 20
63. Тропари (глас 8)
64. Молитва

Благодарственные молитвы по Святом Причащении

Слáва Тебé, Бóже. Слáва Тебé, Бóже. Слáва Тебé, Бóже.

Благодарственная молитва, 1-я

Благодарю́ Тя, Гóсподи Бóже мой, я́ко не отри́нул мя еси́ грéшнаго, но óбщника мя бы́ти святы́нь Твои́х сподóбил еси́. Благодарю́ Тя, я́ко менé недостóйнаго причасти́тися пречи́стых Твои́х и небéсных Даро́в сподóбил еси́. Но Влады́ко Человеколю́бче, нас рáди умéрый же и воскресы́й, и даровáвый нам стрáшная сия́ и животворя́щая Тáинства, во благодея́ние и освящéние душ и телéс нáших, даждь бы́ти сим и мне во исцелéние души́ же и тéла, во отгнáние вся́каго сопроти́внаго, в просвещéние óчию сéрдца моегó, в мир душéвных мои́х сил, в вéру непосты́дну, в любовь нелицемéрну, во исполнéние прему́дрости, в соблюдéние зáповедей Твои́х, в приложéние Божéственныя Твоея́ благодáти, и Твоегó Цáрствия присвоéние: да во святы́ни Твоéй тéми сохраня́емь, Твою́ благодáть поминáю всегдá, и не ктому́ себé живу́, но Тебé нáшему Влады́це и благодéтелю; и тáко сегó жития́ изшéд о надéжди животá вéчнаго, в присносу́щный дости́гну покóй, идéже прáзднующих глас непрестáнный, и безконéчная слáдость, зря́щих Твоегó лицá добрóту неизречéнную. Ты бо еси́ и́стинное желáние, и неизречéнное весéлие лю́бящих Тя, Христé Бóже наш, и Тя поéт вся тварь во вéки. Ами́нь.

Молитва святого Василия Великого, 2-я

Влады́ко Христé Бóже, Царю́ векóв и Содéтелю всех, благодарю́ Тя о всех, я́же ми еси́ подáл благи́х, и о причащéнии пречи́стых и животворя́щих Твои́х Тáинств. Молю́ у́бо Тя, Блáже и Человеколю́бче: сохрани́ мя под крóвом Твои́м, и в сéни крилу́ Твоéю; и дáруй ми чи́стою сóвестию, дáже до послéдняго моегó издыхáния, достóйно причащáтися святы́нь Твои́х, во оставлéние грехóв и в жизнь вéчную. Ты бо еси́ хлеб живóтный, истóчник святы́ни, Подáтель благи́х, и Тебé слáву возсылáем со Отцéм и Святы́м Ду́хом, ны́не и при́сно и во вéки векóв. Ами́нь.

Молитва Симеона Метафраста, 3-я

Давы́й пи́щу мне плоть Твою́ вóлею, огнь сый и опаля́яй недостóйныя, да не опали́ши менé, Содéтелю мой; пáче же пройди́ во уды моя́, во вся состáвы, во утрóбу, в сéрдце. Попали́ тéрние всех мои́х прегрешéний. Ду́шу очи́сти, освяти́ помышлéния. Состáвы утверди́ с костьми́ вку́пе. Чу́вств просвети́ просту́ю пятери́цу. Всегó мя спригвозди́ стрáху Твоéму. При́сно покры́й, соблюди́ же, и сохрани́ мя от вся́каго дéла и слóва душетлéннаго. Очи́сти, и омы́й, и украси́ мя, удобри́, вразуми́, и просвети́ мя. Покажи́ мя Твоé селéние еди́наго Ду́ха, и не ктому́ селéние грехá. Да я́ко Твоегó дóму, вхóдом причащéния, я́ко огня́ менé бежи́т всяк злодéй, вся́ка страсть. Моли́твенники Тебé приношу́ вся святы́я, чиноначáлия же безплóтных, Предтéчу Твоегó, му́дрыя апóстолы, к сим же Твою́ несквéрную чи́стую Мáтерь, и́хже мольбы́, Благоутрóбне, приими́, Христé мой, и сы́ном свéта содéлай Твоегó служи́теля. Ты бо Еди́н еси́ и освящéние нáших, Блáже, душ и свéтлость; и Тебé лепоподóбно, я́ко Бóгу и Влады́це, слáву вси возсылáем на всяк день.

Молитва 4-я

Тéло Твоé святóе, Гóсподи Иису́се Христé Бóже наш, да бу́дет ми в живóт вéчный, и Кровь Твоя́ честнáя во оставлéние грехóв: бу́ди же ми благодарéние сиé в рáдость, здрáвие и весéлие; в стрáшное же и Вторóе Пришéствие Твоé сподóби мя грéшнаго стáти одесну́ю слáвы Твоея́, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Мáтере, и всех святы́х.

Читайте так же:  Молитвы о тяжело болящем

Молитва 5-я, ко Пресвятой Богорóдице

Пресвятáя Влады́чице Богорóдице, свéте помрачéнныя моея́ души́, надéждо, покрóве, прибéжище, утешéние, рáдование моé, благодарю́ Тя я́ко сподóбила мя еси́, недостóйнаго, причáстника бы́ти пречи́стаго Тéла и честны́я Крóве Сы́на Твоегó. Но рóждшая и́стинный Свет, просвети́ моя́ умныя óчи сéрдца; Я́же истóчник безсмéртия рóждшая, оживотвори́ мя умерщвлéннаго грехóм; Я́же ми́лостиваго Бóга любоблагоутрóбная Мáти, поми́луй мя, и даждь ми умилéние, и сокрушéние в сéрдце моéм, и смирéние в мы́слех мои́х, и воззвáние в пленéниих помышлéний мои́х; и сподóби мя, до послéдняго издыхáния, неосуждéнно приимáти пречи́стых Тáин освящéние, во исцелéние души́ же и тéла. И подáждь ми слéзы покая́ния и исповéдания, во éже пéти и слáвити Тя во вся дни животá моегó, я́ко благословéнна и препрослáвленна еси́ во вéки. Ами́нь.

Ны́не отпущáеши рабá Твоегó, Влады́ко, по глагóлу Твоему́ с ми́ром: я́ко ви́деста óчи мои́ спасéние Твоé, éже еси́ уготóвал пред лицéм всех людéй, свет во откровéние язы́ков и слáву людéй Твои́х Изрáиля.

Святы́й Бо́же, Святы́й Крéпкий, Святы́й Безсмéртный, поми́луй нас (трижды).

Слáва Отцу́ и Сы́ну и Святóму Ду́ху, и ны́не и при́сно и во вéки векóв. Ами́нь.

Пресвятáя Трóице, поми́луй нас; Гóсподи, очи́сти грехи́ нáша; Влады́ко, прости́ беззакóния нáша; Святы́й, посети́ и исцели́ нéмощи нáша, и́менé Твоегó рáди.

Гóсподи поми́луй (трижды).

Óтче наш, И́же еси́ на небесéх! Да святи́тся и́мя Твоé, да прии́дет Цáрствие Твоé, да бу́дет во́ля Твоя, я́ко на небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный даждь нам днесь; и остáви нам дóлги нáша, я́коже и мы оставля́ем должникóм нáшим; и не введи́ нас во искушéние, но избáви нас от лукáваго.

Тропарь святому Иоанну Златоустому, глас 8-й:

Уст твои́х, я́коже свéтлость огня, возсия́вши благодáть, вселéнную просвети́; не сребролю́бия ми́рови сокрóвища снискá, высоту́ нам смиренному́дрия показá, но твои́ми словесы́ наказу́я, óтче Иоáнне Златоу́сте, моли́ Слóва Христá Бóга спасти́ся душáм нáшим.

Слава: От небéс прия́л еси́ Божéственную благодáть, и твои́ми устнáми вся учи́ши покланя́тися в Трóице Еди́ному Бóгу, Иоáнне Златоу́сте всеблажéнне, преподóбне, достóйно хвáлим тя: еси́ бо настáвник, я́ко Божéственная явля́я.

И ныне: Предстáтельство христиáн непосты́дное, ходáтайство ко Творцу́ непрелóжное, не прéзри грéшных молéний глáсы, но предвари́, я́ко Благáя, на пóмощь нас, вéрно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умолéние, предстáтельствующи при́сно, Богорóдице, чту́щих Тя.

Если совершалась литургия святого Василия Великого, читай тропарь Василию Великому, глас 1-й:

Во всю зéмлю изы́де вещáние твоé, я́ко приéмшую слóво твоé, и́мже боголéпно научи́л еси́, естествó су́щих уясни́л еси́, человéческия обы́чаи украси́л еси́, цáрское свящéние, óтче преподóбне, моли́ Хри́ста Бóга, спасти́ся душáм нáшим.

Слава: Яви́лся еси́ основáние непоколеби́мое Цéркве, подая́ всем некрадóмое госпóдство человéком, запечатлéя твои́ми велéньми, небоявлéнне Васи́лие преподóбне.

И ныне: Предстáтельство христи́ан…

Если совершалась литургия Преждеосвященных Даров, читай тропарь святому Григорию Двоеслову, глас 4-й:

И́же от Бóга свы́ше Божéственную благодáть восприéм, слáвне Григóрие, и Тогó си́лою укрепля́емь, евáнгельски шéствовати извóлил еси́, отону́дуже у Христá возмéздие трудóв прия́л еси́, всеблажéнне: Егóже моли́, да спасéт ду́ши нáша.

Слава: Подобоначáльник показáлся еси́ Начáльника пáстырем Христá, и́ноков чреды́, óтче Григóрие, ко огрáде небéсней наставля́я, и отту́ду научи́л еси́ стáдо Христóво зáповедем Егó: ны́не же с ни́ми рáдуешися, и лику́еши в небéсных крóвех.

И ныне: Предстáтельство христиáн.

Гóсподи поми́луй (12 раз).

После причащения да пребывает каждый в чистоте, воздержании и немногословии, чтобы достойно сохранить в себе Христа принятого.

Сострадания ко всем во узах темничных находящимся

Обращение к архипастырям, пастырям, монашествующим и всем верным чадам Русской Православной Церкви Первопрестольного града Москвы в связи с празднованием дня памяти святителя и чудотворца Николая, архиепископа Мирликийского, и проведением благотворительной акции «День милосердия и сострадания ко всем во узах темничных находящимся»

Церковь всегда уделяла особое внимание людям, пребывающим в местах лишения свободы. Тюремное заключение — это тяжелейшее испытание для человека: он чувствует себя отверженным обществом, оставшимся один на один со своей бедой, стоящим у края бездны отчаяния и озлобления. Лишение свободы не только побуждает находящегося во узах пересмотреть жизненные ориентиры и цели, но и часто способно помочь обрести веру и понять, что единственно правильным и спасительным путем является путь следования за Христом, путь исполнения Его заповедей. Мы молимся, чтобы Отец милосердия и Бог всякого утешения (2 Кор. 1:3) оградил оступившихся от повторения ошибок прошлого и утвердил их в добре.

Каждый должен помнить слова апостола Павла о том, что мы созданы во Христе Иисусе на добрые дела (Еф. 29:10). Если у человека нет возможности посещать узников или ему нечего пожертвовать им, это не значит, что он не может молиться, просить Господа о вразумлении и помиловании пребывающих в темнице.

Надеюсь, что наше сострадание заключенным, милосердие, молитва и собранные средства станут для них надеждой, которая для души как якорь безопасный и крепкий (Евр. 6:18-19). Предстательством святителя и чудотворца Николая да дарует Господь всем находящимся во узах силы к духовному возрождению и наставит их к жизни по правде Божией, чтобы они, подобно благоразумному разбойнику, принесли покаяние и отвратились от греховного пути.

Читайте так же:  Молитва Николаю Чудотворцу прослушать

+КИРИЛЛ, ПАТРИАРХ МОСКОВСКИЙ И ВСЕЯ РУСИ

На сугубой ектении братия монастыря возглашают прошения о заключенных:

«Еще молимся Господу Богу нашему о еже посетите милостию Своею в темницах пребывающих, греховными узами связанных, во еже оставите зломыслие греховное, и в покаянии обрести надежду и свобождение, Христом и Спасителем нашим даруемое, прилежно молимся, Господи, услыши и милостивно помилуй.

О еже просветите умы и сердца во узилищах сидящих светом благодати Своея, во еже отложите всякое намерение греховное, и работу греховным навыкам упраздните, последовати же повелениям Твоим, прилежно молим Тя, Господи, услыши и помилуй.

Исцеляя болезни, врачуя страсти, посети благостию Твоею в темнице сидящих, сохраняя их от всякаго недуга и немощи, от духа злобы и уныния, плотскаго сластолюбия и пиянства, да во всякой целости обрящут путь, угодный Тебе, Истинному Богу нашему, прилежно молимся услыши и яко Щедр, помилуй».

«Господи, Иисусе Христе, Боже наш, Крестом во ад сошедый, диавола посрамивый, заклепы и вратницы адовы разрушивый, узники свободивый и жизнь миру Твоему даровавый, призри на молитву смиренных и недостойных раб Твоих, ко Твоему Величеству бесприкладному и бездне человеколюбия прибегающих и яко Благосерд Твоею милостию и щедротами посети грехми обремененныя и в заключении темничном сущия: Ты бо рекл еси, Господи, яко хотением не хощу смерти грешника, но еже обратитися и живу быте ему. Услыши в скорби и тесноте душевной призывающих Тя: в немощи находящихся душевныя и телесныя их раны уврачуй; в ожесточении сердечном сущия к покаянию обрати; правды и оправданий Твоих ищущих в вере и творении заповедей утверди и на путь спасения настави. Ты бо еси, Господи, помощь беспомощным, надеждо ненадежным, спасение отчаянным, всем вся буди и приведи ко пристанищу хотения Твоего. Да поем и славим Тя со Безначальным Твоим Отцем, и Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом ныне, и присно и во веки веков. Аминь».

Благодарственные молитвы по Святом Причащении

Священник: Сла́ва Тебе́, Бо́же. Сла́ва Тебе́, Бо́же. Сла́ва Тебе́, Бо́же.

Благодарственная моли́тва, 1-я

(заглавия молитв не читаются):

Благодарю́ Тя, Го́споди, Бо́же мой, я́ко не отри́нул мя еси́ гре́шнаго, но о́бщника мя бы́ти святы́нь Твои́х сподо́бил еси́. Благодарю́ Тя, я́ко мене́ недосто́йнаго причасти́тися Пречи́стых Твои́х и Небе́сных Даро́в сподо́бил еси́. Но Влады́ко Человеколю́бче, нас ра́ди уме́рый же и воскресы́й, и дарова́вый нам стра́шная сия́ и животворя́щая Та́инства во благодея́ние и освяще́ние душ и теле́с на́ших, да́ждь бы́ти сим и мне во исцеле́ние души́ же и те́ла, во отгна́ние вся́каго сопроти́внаго, в просвеще́ние о́чию се́рдца моего́, в мир душе́вных мои́х сил, в ве́ру непосты́дну, в любо́вь нелицеме́рну, во исполне́ние прему́дрости, в соблюде́ние за́поведей Твои́х, в приложе́ние Боже́ственныя Твоея́ благода́ти и Твоего́ Ца́рствия присвое́ние; да во святы́ни Твое́й те́ми сохраня́емь, Твою́ благода́ть помина́ю всегда́, и не ктому́ себе́ живу́, но Тебе́, на́шему Влады́це и Благоде́телю; и та́ко сего́ жития́ изше́д о наде́жди живота́ ве́чнаго, в присносу́щный дости́гну поко́й, иде́же пра́зднующих глас непреста́нный, и безконе́чная сла́дость, зря́щих Твоего́ лица́ добро́ту неизрече́нную. Ты бо еси́ и́стинное жела́ние, и неизрече́нное весе́лие лю́бящих Тя, Христе́ Бо́же наш, и Тя пое́т вся́ тварь во ве́ки. Ами́нь.

Молитва 2-я, святого Василия Великого:

Влады́ко Христе́ Бо́же, Царю́ веко́в, и Соде́телю всех, благодарю́ Тя о всех, я́же ми по́дал благи́х, и о причаще́нии пречи́стых и животворя́щих Твои́х Та́инств. Молю́ у́бо Тя, Бла́же и Человеколю́бче: сохра́ни мя под кро́вом Твои́м, и в се́ни крилу́ Твое́ю; и да́руй ми чи́стою со́вестию, да́же до после́дняго моего́ издыха́ния, досто́йно причаща́тися святы́нь Твои́х, во оставле́ние грехо́в, и в жизнь ве́чную. Ты бо еси́ хлеб живо́тный, исто́чник святы́ни, Пода́тель благи́х, и Тебе́ сла́ву возсыла́ем, со Отце́м и Святы́м Ду́хом, ны́не и при́сно, и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Молитва 3-я, Симеона Метафраста:

Да́вый пи́щу мне плоть Твою́ во́лею, огнь сый и опаля́яй недосто́йныя, да не опали́ши мене́, Соде́телю мой; па́че же пройди́ во у́ды мо́я, во вся́ соста́вы, во утро́бу, в се́рдце. Попали́ те́рние всех мои́х прегреше́ний. Ду́шу очи́сти, освяти́ помышле́ния. Соста́вы утверди́ с костьми́ вку́пе. Чувств просвети́ просту́ю пятери́цу. Всего́ мя спригвозди́ стра́ху Твоему́. При́сно покры́й, соблюди́ же, и сохра́ни мя от вся́каго де́ла и сло́ва душетле́ннаго. Очи́сти и омы́й, и украси́ мя; удобри́, вразуми́, и просвети́ мя. Покажи́ мя Твое́ селе́ние еди́наго Ду́ха, и не ктому́ селе́ние греха́. Да я́ко Твоего́ до́му, вхо́дом причаще́ния, я́ко огня́ мене́ бежи́т всяк злоде́й, вся́ка страсть. Моли́твенники Тебе́ приношу́ вся́ святы́я, чинонача́лия же безпло́тных, Предте́чу Твоего́, прему́дрыя Апостолы, к сим же Твою́ нескве́рную чи́стую Ма́терь, и́хже мольбы́ Благоутро́бне приими́, Христе́ мой, и сы́ном све́та соде́лай Твоего́ служи́теля. Ты бо еси́ освяще́ние и Еди́ный на́ших, Бла́же, душ и све́тлость; и Тебе́ лепоподо́бно, я́ко Бо́гу и Влады́це, сла́ву вси́ возсыла́ем на всяк день.

Молитва 4-я:

Те́ло Твое́ Свято́е, Го́споди, Иису́се Христе́, Бо́же наш, да бу́дет ми в живо́т ве́чный, и Кровь Твоя́ Честна́я во оставле́ние грехо́в: бу́ди же ми благодаре́ние сие́ в ра́дость, здра́вие и весе́лие; в стра́шное же и второ́е прише́ствие Твое́ сподо́би мя гре́шнаго ста́ти одесну́ю сла́вы Твоея́, моли́твами Пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, и всех святы́х.

Читайте так же:  Самая сильная молитва для сдачи экзамена

Молитва 5-я, ко Пресвятой Богородице:

Пресвята́я Влады́чице Богоро́дице, све́те помраче́нныя моея́ души́, наде́ждо, покро́ве, прибе́жище, утеше́ние, ра́дование мое́, благодарю́ Тя, я́ко сподо́била мя еси́ недосто́йнаго, прича́стника бы́ти Пречи́стаго Те́ла и Честны́я Кро́ве Сы́на Твоего́. Но ро́ждшая и́стинный Свет, просвети́ мо́я у́мныя о́чи се́рдца; Я́же Исто́чник безсме́ртия ро́ждшая, оживотвори́ мя умерщвле́ннаго грехо́м; Я́же ми́лостиваго Бо́га любоблагоутро́бная Ма́ти, поми́луй мя, и да́ждь ми умиле́ние и сокруше́ние в се́рдце мое́м, и смире́ние в мы́слех мои́х, и воззва́ние в плене́ниих помышле́ний мои́х; и сподо́би мя до после́дняго издыха́ния, неосужде́нно приима́ти пречи́стых Та́ин освяще́ние, во исцеле́ние ду́ши же и те́ла. И пода́ждь ми сле́зы покая́ния и испове́дания, во е́же пе́ти и сла́вити Тя во вся́ дни живота́ моего́, я́ко благослове́нна и препросла́вленна еси́ во ве́ки. Ами́нь.

Ны́не отпуща́еши раба́ Твоего́, Влады́ко, по глаго́лу Твоему́, с ми́ром: я́ко ви́деста о́чи мои́ спасе́ние Твое́, е́же еси́ угото́вал пред лице́м всех люде́й, свет во открове́ние язы́ков и сла́ву люде́й Твои́х, Изра́иля.

Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Tрижды)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Го́споди, поми́луй. (Трижды)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

О́тче наш, И́же еси́ на небесе́х! Да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный даждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

Священник: Яко Твое есть царство, и сила, и слава Отца и Сына и Святаго Духа ныне и присно и во веки веков.

Чтец: Аминь.

Если Литургия Иоанна Златоустого (совершается в течение всего года, когда не положено совершать двух остальных Литургий), читаем:

Если Литургия Василия Великого (день памяти Василия Великого 14 января; навечерия Рождества Христова (7 января) и Крещения (19 января) или в самый день этих праздников, если их навечерия выпадают на субботу или воскресенье; 1, 2, 3, 4 и 5-е воскресенье Великого поста; Великий четверг и Великая суббота), читаем:

Если совершается Литургия Григория Двоеслова (среды и пятницы Великого поста, четверг 5-й седмицы Великого поста, первые три дня Страстной седмицы; праздник 1-го и 2-го обретения главы Иоанна Предтечи (9 марта) и память 40 мучеников Севастийских (22 марта), случившиеся в постные дни, т.е. в дни с понедельника по пятницу в период Святой Четыредесятницы; понедельник, вторник и среда Страстной седмицы; храмовый праздник и в праздник чтимого святого (кроме праздника Благовещения), случившиеся в указанный период), читаем:

Тропарь св. Иоанну Златоустому, глас 8-й:

Видео (кликните для воспроизведения).

Уст твои́х, я́коже све́тлость огня́, возсия́вши благода́ть, вселе́нную просвети́: не сребролю́бия ми́рови сокро́вища сниска́, высоту́ нам смиренному́дрия показа́, но твои́ми словесы́ наказу́я, о́тче Иоа́нне Златоу́сте, моли́ Сло́ва Христа́ Бо́га спасти́ся душа́м на́шим.

Кондак, глас 6-й:

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

От небе́с прия́л еси́ Боже́ственную благода́ть, и твои́ми устна́ма вся́ учи́ши покланя́тися в Тро́ице единому Бо́гу, Иоа́нне Златоу́сте, всеблаже́нне преподо́бне, досто́йно хва́лим тя: еси́ бо наста́вник, я́ко боже́ственная явля́я.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Тропарь Василию Великому, глас 1-й:

Во всю зе́млю изы́де веща́ние твое́, я́ко прие́мшую сло́во твое́, и́мже боголе́пно научи́л еси́, естество́ су́щих уясни́л еси́, челове́ческия обы́чаи украси́л еси́, ца́рское свяще́ние, о́тче преподо́бне, моли́ Христа́ Бо́га, спасти́ся душа́м на́шим.

Кондак, глас 4-й:

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Яви́лся еси́ основа́ние непоколеби́мое́ Це́ркве, подая́ всем некрадо́мое госпо́дство челове́ком, запечатле́я твои́ми веле́ньми, небоявле́нне Васи́лие преподо́бне.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Тропарь святому Григорию Двоеслову, глас 4-й:

И́же от Бо́га свы́ше боже́ственную благода́ть восприе́м, сла́вне Григо́рие, и Того́ си́лою укрепля́емь, ева́нгельски ше́ствовати изво́лил еси́, отону́дуже у Христа́ возме́здие трудо́в прия́л еси́ всеблаже́нне: Его́же моли́, да спасе́т ду́ши на́ша.

Кондак, глас 3-й:

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Подобонача́льник показа́лся еси́ Нача́льника па́стырем Христа́, и́ноков чреды́, о́тче Григо́рие, ко огра́де небе́сней наставля́я, и отту́ду научи́л еси́ ста́до Христо́во за́поведем Его́: ны́не же с ни́ми ра́дуешися, и лику́еши в небе́сных кро́вех.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Богородичен: Предста́тельство христиа́н непосты́дное, хода́тайство ко Творцу́ непрело́жное, не пре́зри гре́шных моле́ний гла́сы, но предвари́, я́ко Блага́я, на по́мощь нас, ве́рно зову́щих Ти: ускори́ на моли́тву, и потщи́ся на умоле́ние, предста́тельствующи при́сно, Богоро́дице, чту́щих Тя.

Го́споди, поми́луй. (12 раз)

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху, и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Честне́йшую Херуви́м и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м, без истле́ния Бо́га Сло́ва ро́ждшую, су́щую Богоро́дицу Тя велича́ем. Именем Господним благослови Отче.

Священник: Молитвами святых отец наших, Господи Иисусе Христе Боже наш, помилуй нас.

Чтец: Аминь.

Читайте так же:  Молитва о возврате долга Иоанну воину

В некоторых храмах чтец также прибавляет: Господи помилуй (трижды).

Православные аудиокниги

Самое популярное

  • Молитвы утренние и вечерние – 3.3 млн.
  • Молитвы ко Святому Причащению – 1.2 млн.
  • Псалмы Давидовы (иеродиакон Герман (Рябцев)) – 924.9 тыс.
  • Псалтирь (cинодальный перевод с музыкальным оформлением) – 396.6 тыс.
  • Жития святых по именам – 362.5 тыс.
  • Профессор Алексей Ильич Осипов. Лекции и беседы – 356.2 тыс.
  • Рингтоны для православных христиан – 342.3 тыс.
  • «Несвятые святые» и другие рассказы – 320.2 тыс.
  • Светлана Копылова. Песни-притчи – 259.9 тыс.

Сейчас в разделе:

Всего записей: 966

Copyright © 2019 Православные аудиокниги

Молитвы ко Святому Причащению

Хор братии Валаамского монастыря под управлением иеродиакона Германа (Рябцева):

Чудеса мироточения в Валаамской обители

Благоволение Божие к восстанавливающейся Валаамской обители было засвидетельствовано чудом мироточения. В обители были зафиксированы многочисленные случая чудесного источения мира от икон, богослужебных книг. Два таких случая были официально освидетельствованы: в 1999 г. замироточила икона святых основателей обители, преподобных Сергия и Германа Валаамских, что находится над ракой преподобных, и совсем недавно, в августе 2004 г., было зафиксировано мироточение иконы Божией Матери “Всецарица”.

Это благодатное знамение милости Божией в год десятилетия восстановления Спасо-Преображенского Валаамского монастыря духовно поддерживает, укрепляет братию и всех, кому дорога древняя Валаамская обитель, в уповании, что труды по восстановлению монастыря и возрождению монашеской жизни угодны Богу, что небесные покровители преподобные Сергий и Герман не оставляют обитель своим попечением и молтвенным предстательством.

Знаменательно, что и этот случай мироточения произошел в юбилейный для монастыря год – в 2004 г. отмечается 15-летие возрождения монашеской жизни в обители.

Чудеса эти являют милость Божию и Пресвятой Богородицы к древней обители, к нам, возвращающимся к вере после десятилетий безбожия, укрепляют и поддерживают нас, свидетельствуя о Божием присутствии в мире, попечении о нас, грешных, Господа, Божией Матери и святых угодников.

В последнее время случаи мироточения икон стали очень частыми. Одно за другим появляются сообщения о фактах мироточения. Мироточат иконы в прославленных обителях, куда возвращается молитвенная жизнь, в приходских храмах, в домах у мирян. Создана даже специальная Комиссия, которая занимается освидетельствованием чудес. Кстати, научная экспертиза “вещества” мира установила, что “естественных” аналогов его в природе не существует, так что не только факт источения мира, но и само миро, как таковое, является чудом.

В нелегкое время возрождения веры в России, возвращения русских людей в Храм, Господь как бы посылает Свое укрепление, этими чудесами поддерживая нашу веру, свидетельствуя, что и в этом, земном, мире Он рядом с нами.

Как замечательно сказал митрополит Антоний Сурожский: чудо – это не нарушение, но восстановление естественного порядка вещей, искаженного в падшем мире. “Чудо нам кажется исключительным явлением, на самом деле это не так, чудо – нормальное взаимоотношение между Богом и созданным Им миром, гибкое, живое, полное любви взаимоотношение, которое может существовать между Богом и тем, что Бог сотворил способным любить Его, слышать Его голос”.

Исказилось отношение к чудесным явлениям в ХХ веке, когда началась настоящая “борьба” с верой в чудеса, их “развенчание” атеистической пропагандой, псевдонаучным мировоззрением. В церковной же традиции сложилось трезвое, на фоне современной действительности, можно сказать, “спокойное” отношение к чудесам, которые воспринимались как “естественное” явление – проявление благодати и любви Божией к человеку. Нам надо возвращаться к этому трезвому, благоговейному, подлинно христианскому восприятию чудесных явлений.

Многочисленные чудеса, происходящие в наше время, в том числе и чудо мироточения икон, призывают нас укрепить свою веру, мужество стоять в Христовом исповедании. Ведь часто, как засвидетельствовано церковным преданием, чудесные знамения были не только знаком благоволения Божия, но и предупреждением, укреплением накануне испытаний.

Вознесем же Господу благодарственные молитвы за проявление Его благодатного попечения о нас, грешных. Возблагодарим Божию Матерь, угодников Божиих Сергия и Германа Валаамских за их молитвенное предстательство о возрождающейся Валаамской обители!

Благодарственный молебен перед началом Нового лета Божией благости.

30 ноября 1917 года на Поместном Соборе Русской Православной Церкви, на заседании Отдела О богослужении, проповедничестве и храме, были приняты следующие положения (см. «Богословские труды», сб. 34, с. 334—335):

«Привнесение службы “начала инди́кта, си́речь новаго лета” в богослужение 1 января весьма желательно… Означенная служба в значительной своей части может быть объединена с последованием новогоднего молебного пения. В таком случае существующее в русской богослужебной практике молебное пение на Новый год должно быть переработано в чин уставного молебна с каноном…».

Молебен возглавил игумен монастыря Преосвященнейший Панкратий, епископ Троицкий. Владыке сослужили братия Спасо-Преображенского Валаамского монастыря в духовном сане. Священнослужители призывали Божие благословение на наступающий год, обращая нашу молитву ко Господу в канун Нового года, и все мы крепко просим Его, чтобы Он ниспослал Свою милость к нам, услышал наши молитвы, чтобы мы могли с благодарением сказать: “Слава Тебе, Боже, Благодетелю наш, во веки веков. Аминь”.

По окончании молебна Владыка обратился ко всем присутствовавшим с поздравлением, призвав на всех благословение Божие:

Сердечно поздравляю Вас с наступающим Новым Годом!
Обычно в это время люди, с надеждой всматриваясь в наступающее лето Господне, вспоминают и прошедший год, каким он был: добрым или не очень. Мысленно подводят итоги года, размышляя о том, что удалось, а что не получилось сделать.

Читайте так же:  Молитва о получении работы очень сильная

И, конечно, с этой мирской точки зрения легко вспомнить наши материальные начинания и достижения в монастыре: отреставрированные храмы, построенные часовни. Но христиане должны смотреть на главное – на состояние нашей души: насколько мы стали ближе ко Христу, насколько мы возросли духовно. Жили ли по заповедям Господним, возлюбили ли Бога всем сердцем, всей душой, всей крепостью своею и возлюбили ли мы “ближнего cвоего как самого себя” (Мф. 22:39)? Самое дорогое Богу создание- это люди. Так и нам должны быть близки и дороги люди, “ибо не любящий брата своего, которого видит, как может любить Бога, Которого не видит?” И мы имеем от Него такую заповедь, чтобы любящий Бога любил и брата своего.

Думаю, не много найдется людей, которые скажут: “Да, действительно, в этом году душа моя стала лучше, чище, позади остались греховные страсти, заблуждения, слабости и немощи; Господь укрепил в Боге, и в вере во Христа”. Наверное, таких людей окажется немного среди нас. И тогда мы должны вспомнить о том, что каждый Новый год все ближе и ближе подводит к тому моменту и часу, когда придется расставаться с этой жизнью и идти ко Господу, отвечать Судии Всевышнему за прожитые годы.

Мы должны вспомнить о том, что земная жизнь – это приуготовление души к вечности.Что каждый год, каждый месяц и каждый день нашей жизни – испытание, экзамен и школа, в которой душа должна научаться заповедям Господним, должна научаться жить с Богом, поступать так, как поступал бы Сам Христос. Наше духовное состояние познаётся именно в повседневном общении с людьми, мы можем поститься, ходить ко всем службам, вычитывать правило, но если мы не милосердны, не сострадаем брату своему, не любим его, то мы «медь звенящая или кимвал звучащий». Добрые качества не появляются сами по себе, более всего в изменении сердца, в борьбе со с грехом душе помогает покаяние, молитва, трезвение, причащение Святых Христовых Тайн.

Мы не должны отчаиваться, что это не слишком хорошо у нас получается. Что годы проходят, а мы остаемся такими же “ветхими”, не меняя сути. Что страсти нас мучают те же самые и даже появляются новые. Мы всегда должны бороться. И как Господь говорит, “в чем застану, в том и сужу”, так учат и святые отцы: если будем застигнуты в борьбе за добродетель, за то, чтобы жить со Христом, то Господь помилует нас. И поэтому надежда никогда не должна покидать. И вся наша жизнь, каждый день и каждый новый год мы должны начинать именно с этой надеждой и Верой, и с благословением на то, чтобы исправить все греховное, чтобы возрастать во Христе Иисусе Господе нашем.

Ему же подобает всякая слава, честь и поклонение со безначальным Его Отцем и Пресвятым и Животворящим Духом всегда, ныне и присно, и во веки веков. Аминь.
***

Видео

Молитвослов Полная Псалтирь (Валаам)

Текст песни “Молитвослов — Полная Псалтирь (Валаам)”

Псалмы Давидовы или Псалтирь – это одна из книг Библии. Псалмы являются неотъемлемой частью богослужения в храме и молитвенного правила православных христиан. В псалмах ярко выражены многие чувства и переживания человека: покаяние и смирение, сознание своего не достоинства перед величием Божьим, благодарение за Его великие милости, надежда на милосердие Вседержителя и взывание к Нему о помощи. Монашеский хор прекрасно передает эти чувства слушателям. Полное последование чтения Псалтыри, состоящей из 20 частей или кафизм, а также тропари и молитвы, которые поются и читаются между кафизмами.

Видео (кликните для воспроизведения).

Содержание
Диск 1
01. Начало обычное
02. Тропари (глас 6)
03. Господи, помилуй (40)
04. Молитва
05. Кафизма 1
06. Тропари (глас 1)
07. Молитва
08. Кафизма 2
09. Тропари (глас 2)
10. Молитва
11. Кафизма 3
12. Тропари (глас 3)
13. Молитва
14. Кафизма 4
15. Тропари (глас 7)
16. Молитва
Диск 2
17. Кафизма 5
18. Тропари (глас 5)
19. Молитва
20. Кафизма 6
21. Тропари (глас 3)
22. Молитва
23. Кафизма 7
24. Тропари (глас 5)
25. Молитва
26. Кафизма 8
27. Тропари (глас 5)
28. Молитва
Диск 3
29. Кафизма 9
30. Тропари (глас 6)
31. Молитва
32. Кафизма 10
33. Тропари (глас 6)
34. Молитва
35. Кафизма 11
36. Тропари (глас 7)
37. Молитва
38. Кафизма 12
39. Тропари (глас 7)
40. Молитва
Диск 4
41. Кафизма 13
42. Тропари (глас 8)
43. Молитва
44. Кафизма 14
45. Тропари (глас 8)
46. Молитва
47. Кафизма 15
48. Тропари (глас 1)
49. Молитва
50. Кафизма 16
51. Тропари (глас 1)
52. Молитва
Диск 5
53. Кафизма 17
54. Тропари (глас 2)
55. Молитва
56. Кафизма 18
57. Тропари (глас 2)
58. Молитва
59. Кафизма 19
60. Тропари (глас 7)
61. Молитва
62. Кафизма 20
63. Тропари (глас 8)
64. Молитва

Валаам благодарственные молитвы
Оценка 5 проголосовавших: 1

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here